Produse :: centrale telefonice asterisk

Slash PBX

slash pbx - centrala voip asterisk
CENTRALA VoIP PE CARE VA PUTETI BAZA, CU TOATE CARACTERISTICILE DORITE, SI CHIAR CU UNELE IN PLUS!
FAX2MAIL SI CLICK2CALL ACUM SI PENTRU VOI
slash pbx - centrala voip asterisk soho small office home office
Recomandat pentru 1-4 linii externe SIP, 1-10 interioare, 4 convorbiri simultane. Suporta adaugarea de placi de extensie pentru linii analogice sau digitale.
 
Trunchiuri SIP/IAX NELIMITAT Extensii/interioare NELIMITAT Fax2Mail INCLUS Server system - Procesor iCeleron 1037U 1.8GHz Memorie 1 x 4 GB HDD 1 x Intel SSD 530 Series 120GB RAID - Carcasa NERACABIL
 
BONUS implementare Click2Call in site
 
Pret   230,16 EUR
 
Preturile nu includ TVA
slash pbx - centrala voip asterisk PRO
Recomandat pentru 1-50 linii externe SIP, 1-1000 interioare, 40 convorbiri simultane. Suporta adaugarea de placi de extensie pentru linii analogice sau digitale.
 
Trunchiuri SIP/IAX NELIMITAT Extensii/interioare NELIMITAT Fax2Mail INCLUS Server system Intel R1304RPSSFBN, 1U Procesor Intel i3 4330 3,50GHz Memorie 2 x 4 GB HDD 2 x HDD 1TB Enterprise RAID RAID 1 Carcasa 1U Rackmount
 
BONUS implementare Click2Call in site
 
Pret   978,88 EUR
 
Preturile nu includ TVA

 

STABILITATE SI FIABILITATE.

Atat la nivel hardware (vezi variantele) cat mai ales la nivel software (distributie GNU/Linux, patch-uri propietare, Asterisk, etc), totul a fost ales si testat pentru a asigura o stabilitate intalnita doar la centralele traditionale simple.

 

SECURITATE.

Punem accent pe securitate. Pentru aceasta, folosim software testat si modificat cu multe patch-uri de securitate, multe dintre ele fiind create chiar de noi. Ne ajuta foarte mult experienta de peste 17 ani in domeniu precum si experienta obtinuta din mentenarea server-elor altor clienti.

 

USURINTA IN EXPLOATARE.

Interfata web simplu de folosit va permite sa operati toate modificarile de care aveti nevoie: extensii, redirectari, call forward, etc.

 

FLEXIBILITATE.

Daca aveti nevoie de o setare sau o configurare speciala, conform cu activitatea dumneavoastra, se poate. Nu este un sistem inchis, si atunci orice dezvoltare e posibila.

 

COST REDUS.

Veti observa un cost cu pana la 70% mai mic comparativ cu o centrala traditionala, cumuland atat diferenta de cost initiala cat si din exploatare.

 

Tot mai multe companii la nivel international aleg sa schimbe vechile centrale telefonice POTS cu sisteme VoIP. Este mai ieftin, ofera mai multe optiuni si caracteristici, este mult mai usor de administrat. Este un trend care creste din ce in ce mai mult, iar motivele sunt evidente:

REDUCERE DE COSTURI

de utilizare. Orice server propus acopera practic un numar nelimitat de conexiuni externe si de interioare. Nu mai trebuie sa mai cumparati ulterior o placa de extensie fiindca aveti mai multi angajati. Nu exista licentiere per utilizator, per trunchiuri, nu exista nici un alt cost ascuns.

 

REDUCERE DE COSTURI

prin folosirea infrastructurii existente, comunicatia se face prin retea, nu prin linii telefonice suplimentare.

 

REDUCERE DE COSTURI

prin folosirea providerilor de comunicatii VoIP (SIP, IAX2, etc), acestia practicand costuri mai mici decat furnizorii traditionali de telefonie, tocmai datorita reducerii de costuri.

 

REDUCERE DE COSTURI

pentru comunicatia intre angajati si intre sediile dumneavoastra, indiferent unde se afla. Folosind tunele VPN, puteti vorbi gratuit din strainatate de exemplu, folosind telefonul mobil cu un client SIP instalat.

 

REDUCERE DE COSTURI

pentru mentenanta. Intretinerea sistemului se reduce la ceea ce stie sa faca orice departament IT sau chiar personal nespecializat, folosind interfete web simple si intuitive. Gata, nu mai aveti nevoie de specialistii in centrale telefonice.

 

REDUCERE DE COSTURI

prin integrarea in aceeasi centrala a tuturor functionalitatilor pe care vi le puteti imagina, acestea fiind de obicei optiuni suplimentare contra cost pe centralele traditionale: inregistrare convorbire, teleconferinta, IVR (meniuri interactive), mesagerie vocala, etc.

 

FLEXIBILITATE

in alegerea furnizorului de telefonie, fie pentru intreaga comunicatie sau doar pentru anumite destinatii. Imaginati-va ca veti putea alege, pentru fiecare destinatie, providerul de telefonie cu costul cel mai mic.

 

MATURITATE

la nivelul protocoalelor VoIP, acestea nu mai sufera de problemele pe care le-au experimentat in trecut. Practic, calitatea convorbirii intr-un sistem VoIP a ajuns sa o depaseasca pe cea traditionala, atat ca si calitate cat si ca fiabilitate si stabilitate.

 

FLEXIBILITATE

in dezvoltarea suplimentara a sistemului prin programarea sau dezvoltarea de functionalitati noi care se potrivesc specificului activitatii dumneavoastra, de exemplu Click2Call sau Fax2Mail

 

slash PBX

ofera toate caracteristicile pe care le doriti la o centrala, plus unele pe care nu le veti regasi incluse in alte centrale VoIP:

 

TOATE FUNCTIILE UZUALE 

apelare, hold, call forward, transfer, call forward automat in functie de starea interiorului, apel in asteptare, DoNotDisturb, Music on Hold, etc.

 

LIMBA ROMANA 

toate mesajele audio ale centralei sunt in limba romana. Mai mult, putem crea mesaje noi pentru dumneavoastra, mesaje de intampinare, mesaje de asteptare, mesaje dupa program.

 

GRUPURI DE APEL

si cozi de asteptare.

 

RUTARE APEL EXTERN

catre anumite interioare in functie de diverse caracteristici.

 

RUTARE APELARE

pe diversi provideri pentru reducerea de costuri.

 

MENIURI INTERACTIVE

(IVR)

 

ROBOT TELEFONIC

cu inregistarea mesajului si trimiterea acestuia la adresa e-mail a utilizatorului.

 

TELECONFERINTE

multiple, puteti rula un numar nelimitat de teleconferinte simultan, cu sau fara acces securizat bazat pe cod PIN.

 

INREGISTRARE CONVORBIRI,

implicit sau la cerere.

 

LOGURI DE ACCES.

Cine si cu cine a vorbit, cand si cat.

 

SISTEM FAX2MAIL.

Uitati de hartia de fax si de alte consumabile. Folosind slash PBX veti primi fax-urile in casuta de mail in format PDF si le veti trimite tiparind la o pseudo-imprimanta instalata pe fiecare statie de lucru. Fara nici un cost suplimentar. Sistemul emite recipisa de primire detaliata si cu toate informatiile necesare.

 

CLICK2CALL

Site-ul dumneavoastra va profita de aceasta aplicatie pentru a va putea pune in contact rapid si usor cu clientii potentiali sau existenti.

 

accesorii pbx Digium 1TDM410PLF

Digium 1TDM410PLF

Permite conectarea cu pana la 4 linii telefonice analogice. Optional modul echo-cancellation. 143,50 EUR
accesorii pbx Digium 1X100M

Digium 1X100M

Modul compatibil cu Digium 1TDM410PLF pentru conectarea unei linii telefonice analogice 46 EUR
accesorii pbx Digium 1TE121PF

Digium 1A4B02F

P4 port modular analog PCI-Express x1 card with 4 Trunk interfaces
Permite conectarea a 4 fluxuri de cate 24 de linii (T1/J1) sau de cate 30 de linii (E1).
Optional echo-cancellation.
407,89 EUR
accesorii pbx Digium 1TE220F

Digium 1TE235F

Two (2) span digital T1/E1/J1/PRI PCI-Express x1 card
Permite conectarea a 2 fluxuri de cate 24 de linii (T1/J1) sau de cate 30 de linii (E1). Optional echo-cancellation.844,74 EUR
accesorii pbx CISCO SPA303-G2

CISCO SPA303-G2

Cisco 3 Line IP Phone with Display and PC Port73,54 EUR
accesorii pbx CISCO SPA301-G2

CISCO SPA301-G2

1 linie SIP, fara display, Call Waiting, call transfer48,83 EUR
accesorii pbx FANVIL F52

FANVIL F52

Entry level, 2-line SIP Phone, 128x48 Graphic LCD, HD voice 52,49 EUR
accesorii pbx FANVIL C58

FANVIL C58

Enterprise IP Phone with 2 SIP Lines, 4 DSS keys, HD Voice, 128x48 graphic LCD75,69 EUR
accesorii pbx Plantronics HD Audio 622USB

Plantronics HD Audio 622USB

Casti cu microfon PLANTRONICS .AUDIO 622, PC headset 20,24 EUR
accesorii pbx Plantronics Audio 326

Plantronics Audio 326

Casti cu microfon PLANTRONICS .AUDIO 326,PC headset13,57 EUR
Telefon clasic cu disc (Retro 1970) rosu

Telefon clasic cu disc (Retro 1970) rosu

Telefonul se livreaza impreuna cu adaptorul VoIP 1FXS
91,44 EUR
Telefon de  audioconferinta Polycom SoundStation Duo

Polycom SoundStation Duo

Telefon de audioconferinta cu conectivitate SIP si analogica
Suportat de o gama larga de IP PBX-uri
560,42 EUR
Suport tehnic si mentenanta centrale asterisk pbx slash pbx

Suport tehnic si mentenanta

Include mentenata sistemului de operare si a software-ului instalat, update-uri de securitate, setari suplimentare si consultanta, 2 ore pe luna. 36,00 EUR/luna

Lista de caracteristici implicite ale slash PBX

 
Caracteristici apeluri Codec-uri
   
Robot telefonic (Automated Attendant) ADPCM
Click2Call G.711 (A-Law & ?-Law)
Fax2Mail G.719 (pass through)
Blacklists G.722
Blind Transfer G.722.1 licensed from Polycom®
Call Detail Records G.722.1 Annex C licensed from Polycom®
Call Forward on Busy G.723.1 (pass through)
Call Forward on No Answer G.726
Call Forward Variable G.729a
Call Monitoring GSM
Call Parking iLBC
Call Queuing Linear
Call Recording LPC-10
Call Retrieval Speex
Call Routing (DID & ANI)  
Call Snooping Protocoale VoIP
Call Transfer  
Call Waiting H.323
Caller ID IAX™ (Inter-Asterisk eXchange)
Caller ID Blocking SIP (Session Initiation Protocol)
Caller ID on Call Waiting Skype
Calling Cards FXS
Conference Bridging FXO
Database Store / Retrieve Loopstart
Database Integration Groundstart
Dial by Name Kewlstart
Direct Inward System Access MF and DTMF support
Distinctive Ring Robbed-bit Signaling (RBS) Types
Do Not Disturb  
Flexible Extension Logic Protocoale ISDN
Interactive Directory Listing  
Interactive Voice Response (IVR) AT&T 4ESS
Local and Remote Call Agents EuroISDN PRI and BRI
Music On Hold Lucent 5ESS
Music On Transfer: National ISDN 1
- Flexible Mp3-based System National ISDN 2
- Random or Linear Play NFAS
- Volume Control Nortel DMS100
Privacy Q.SIG
Remote Call Pickup  
Route by Caller ID  
Trunking  
VoIP Gateways  
Voicemail:  
- Visual Indicator for Message Waiting  
- Stutter Dialtone for Message Waiting  
- Voicemail to email  
- Voicemail Groups  
- Web Voicemail Interface  
camscape logo white © 1996 - 2016 Camscape Services SRL
All rights reserved

Compania | Contact | blog
CAMSCAPE ISO 9001 - 27001 ISO 9001:2008
ISO/IEC 27001:2013
Servicii IT
click2call
solicita suport camscape
security feeds
close
click2call este serviciul prin care ne poti suna GRATUIT printr-un simplu click.

Efectuarea unui apel :
Pentru a efectua un apel GRATUIT catre camscape trebuie sa completati corect formularul din stanga: Numele dvs., Telefonul dvs., codul antispam si sa dati click pe butonul Suna.

Cum functioneaza ?
Simplu, noi va sunam pe dumneavoastra si va conectam cu unul dintre operatorii nostri.
Fara nici un cost.

Termeni si conditii de utilizare serviciu click2call
click2call functioneaza de luni pana vineri, in intervalul orar 9-18 si se adreseaza in special persoanelor doritoare sa afle informatii curente despre serviciile IT oferite de camscape
Serviciul este limitat la un apel per ora per IP. Apelurile precum si datele de conectare la formularul serviciului pot fi inregistrate pentru a preveni abuzul in folosirea serviciului.
Se considera abuz in folosirea serviciului si se va pedepsi conform legislatiei in vigoare: folosirea unui numar de telefon altul decat cel personal.

Folosirea serviciului click2call implica acceptarea prezentelor termeni si conditii.
Numele dvs. *
Telefonul dvs. *
* campuri obligatorii
Accept termenii si conditiile de utilizare click2call
close
Numele dvs. *
Email *
Telefon
Compania
Problema semnalata *
* campuri obligatorii