asistRemote

suport it remote / suport it online / servicii it remote / asistenta it remote / asistenta it online


#asistRemote, pentru toți cei care întâmpină dificultăți tehnice în instalarea/utilizarea unei aplicații software sau configurarea unui echipament sau periferic IT (PC/ Mac/ SmartPhone/ Imprimante/ Scannere/ etc.).

#asistRemote, dezvoltat în contextul pandemiei COVID-19, pentru că știm cât de important este să #staiacasa pentru a te proteja pe tine si pe cei dragi, pentru că știm și cât de important este să rămâi conectat la mediul online.

Suntem alături de tine în această perioadă și suntem pregătiți să te ajutăm cu servicii de calitate și informații utile potrivite lucrului de acasă, grija noastră fiind siguranța angajaților, clienților și partenerilor nostri.

Cum funcţionează şi ce trebuie să ştiţi despre asistRemote

asistRemote este un serviciu remote (la distanță) dedicat tuturor celor care întâmpină probleme în utilizarea echipamentelor tehnologice (calculator, telefon smartphone, imprimantă, etc.) sau a aplicațiilor software ce rulează pe acestea.

Nu te expui, nu îi expui pe alții, pentru că #staiacasa și astfel eviți aglomerațiile și deplasările inutile.
Economisești bani și timp nemaifiind nevoie să te deplasezi către un service pentru probleme tehnice ce pot fi remediate la distanță.
Problemele tehnice sunt rezolvate în timp real, sub supravegherea ta.

Pas 1. Adaugi în coş serviciul/serviciile de care dorești să beneficiezi.
Pas 2. Accesezi formularul de comandă (click pe coșul de cumpărături, situat în dreapta sus) și completezi datele de contact şi când doreşti să înceapă intervenţia REMOTE.
Pas 3. Apeși pe butonul "Finalizează comanda"
Pas 4. Vei fi redirecţionat către pagina de plată LibraPay pentru efectuarea plăţii online a serviciilor comandate.
După plasarea comenzii vei fi contactat de un tehnician Camscape pentru începerea intervenției REMOTE.

Un tehnician Camscape te va contacta telefonic (în intervalul ales de tine) pentru începerea intervenției REMOTE (furnizarea serviciilor comandate).
În primul rând, tehnicianul Camscape te va asista telefonic pentru instalarea și rularea aceastei aplicaţii: TeamViewer QuickSupport (Windows)/TeamViewer QuickSupport (MAC), urmând să acceseze remote, cu ajutorul acesteia şi cu acordul tău, dispozitivul pentru care doreşti asistenţă remote.

Suport Tehnic Remote 1h (o oră)

Lei 150 / oră
  • - Configurare client de mail
    - Scanare virusi
    - Instalare software
    - Instalare jocuri video
    - Instalare drivere
Adaugă în coș

Diagnosticare la sediul nostru (echipament)

Lei 150 / echipament
Adaugă în coș

Finalizare comandă

Lei
Total de plată0 Lei

1) - informații obligatorii, fără de care nu se poate efectua plata și nu se pot furniza serviciile.

asistRemote -  plata online prin LibraPay

Urmărire comenzi

Contract:
Status:
Data:
Comandă:
Data:
Data scadentă: încasată