Produse :: centrale telefonice asterisk

Rapoarte de trafic pentru centrale telefonice

Cateodata, raportul de trafic (CDR, call detail record) al unei centrale telefonice VoIP nu este de ajuns.

 

Pentru aceasta am dezvoltat SlashPBXe, un sistem de raportare al traficului de voce. Puteti filtra pe perioada, directie si status apel.

 

Doriti o analiza suplimentara a raportului sau transmiterea acestuia intr-un format comun pentru a putea fi reutilizat si/sau prelucrat special pentru diverse nevoi interne? Nimic mai simplu, tot ce trebuie este sa folositi functia de export raport in format CSV/Excel. Fisierul exportat este tot ce aveti nevoie. Mai mult, un sistem automat va trimite rapoartele in format CSV/Eexcel direct in casuta dumneavoastra de email.

 

CDR  - cat a asteptat apelantul pana ce un operator a raspuns?

Aceasta informatie poate ajuta la dimensionarea unui callcenter sau la fidelizarea operatorilor. Poate aveti nevoie de mai multi operatori? Cat este timpul de asteptare pana la conectarea unui apel?

Sau intrebari de tipul cine cu cine a vorbit, cat a vorbit si CE anume a vorbit.

 

Toate aceste informatii sunt direct accesibile direct in interfata aplicatiei SlashPBXe. Puteti accesa din browser inregistrarea convorbirii sau o puteti descarca local.

 

CDR, call detail record, SlashPBXe

 

INBOUND si OUTBOUND  - care operator este mai productiv?

Atat intr-un callcenter inbound cat si intr-un callcenter outbound, numarul de apeluri per operator, timpul de asteptare si timpul de convorbire sunt indicatori clari ai calitatii unui operator. Iar acest tip de raport poate fi extins prin implementarea oricarei formule de calcul generala sau specifica.

 

Este inclusa si o varianta LIVE a acestui raport, o puteti accesa pe un monitor dedicat si veti putea afisa LIVE, in callcenter, cine este cel mai bun operator. Aceasta functie permite crearea unui mediu competitiv intre operatori, acestia putand observa in timp real cat de bine isi indeplinesc sarcinile.

 

SlashPBXe, CDR, Productivitate operator, Inbound si Outbound

Status Operatori Live!

Monitorizati in timp real activitatea zilnica a operatorilor.

 

SlashPBXe, Status curent operatori, trafic apeluri live

 

APELURI RATATE. inclusiv varianta Live!

Vedeti cine a sunat si nu i s-a raspuns, vedeti ce operator a sunat inapoi si dupa cat timp.

 

Exista si o varianta a acestui raport accesibila fara autentificare, gata de a fi pusa pe un ecran in mijlocul callcenter-ului. Imediat veti vedea apelurile ratate, le veti putea gestiona rapid.

 

SlashPBXe, lista apeluri ratate, inclusiv callback

 

SlashPBXe, lista apeluri ratate, inclusiv callback, varianta Live

 

Cu acest sistem de raportare, nu veti mai pierde apeluri, veti dimensiona corect callcenter-ul sau veti avea sub un control strict si imediat activitatea centralei dumneavoastra.

 

 

 

camscape logo white © 1996 - 2017 Camscape Services SRL
All rights reserved

Compania | Contact | blog
CAMSCAPE ISO 9001 - 27001 ISO 9001:2008
ISO/IEC 27001:2013
Servicii IT
click2call
solicita suport camscape
security feeds
close
click2call este serviciul prin care ne poti suna GRATUIT printr-un simplu click.

Efectuarea unui apel :
Pentru a efectua un apel GRATUIT catre camscape trebuie sa completati corect formularul din stanga: Numele dvs., Telefonul dvs., codul antispam si sa dati click pe butonul Suna.

Cum functioneaza ?
Simplu, noi va sunam pe dumneavoastra si va conectam cu unul dintre operatorii nostri.
Fara nici un cost.

Termeni si conditii de utilizare serviciu click2call
click2call functioneaza de luni pana vineri, in intervalul orar 9-18 si se adreseaza in special persoanelor doritoare sa afle informatii curente despre serviciile IT oferite de camscape
Serviciul este limitat la un apel per ora per IP. Apelurile precum si datele de conectare la formularul serviciului pot fi inregistrate pentru a preveni abuzul in folosirea serviciului.
Se considera abuz in folosirea serviciului si se va pedepsi conform legislatiei in vigoare: folosirea unui numar de telefon altul decat cel personal.

Folosirea serviciului click2call implica acceptarea prezentelor termeni si conditii.
Numele dvs. *
Telefonul dvs. *
* campuri obligatorii
Accept termenii si conditiile de utilizare click2call
close
Numele dvs. *
Email *
Telefon
Compania
Problema semnalata *
* campuri obligatorii