Produse :: centrale telefonice asterisk

hash CallCenter

hash - solutia completa callcenter inbound - voip pbx
Nevoia de comunicare eficienta cu clientii a devenit din ce in ce mai mare. Orice companie urmareste sa ofere un raspuns cat mai rapid la orice cerere sau reclamatie, la cererile de suport, sau la comenzile de achizitie, dorind in acelasi timp o integrare simpla a comunicatiilor precum si o interfatare cu aplicatiile existente deja.

Pentru aceste cerinte exista , un callcenter inbound automatizat si centralizat bazat pe o centrala VoIP slash PBX, ce poate fi integrat in toate sucursalele dumneavoastra, cu posibilitatea conectarii la aplicatiile existente (ERP, CRM, etc) si cu dezvoltari suplimentare specifice nelimitate.
hash - solutia completa callcenter inbound - voip pbx
Recomandat pentru callcenter inbound de orice dimensiune, cu oricati utilizatori si cu orice tip de aplicatie cu care se doreste integrarea.
 
Licentiere PER SERVER Numar de utilizatori NELIMITAT Numar de operatori de callcenter NELIMITAT Trunchiuri externe NELIMITAT Extensii/Interioare NELIMITAT
 
Pret   incepand de la 1.950,00 EUR
 
Preturile nu includ TVA

hash callcenter

nu este un software, este o

solutie completa.



Componentele sistemului, proiectate sa ofere maxim de functionalitate:

echipamente hardware necesare operarii (server, telefoane VoIP, casti pentru softphone, etc) sau consultanta in achizitionarea acestora de la terti.

slash PBX VoIP cu modificari specifice, pentru integrarea tuturor utilizatorilor de telefonie, nu numai a operatorilor de callcenter.

aplicatia pe statiile de lucru ale operatorilor de callcenter.
Suport tehnic si mentenanta callcenter #hash

Suport tehnic si mentenanta

Include mentenata aplicatiei, update-uri de securitate, setari suplimentare si consultanta, ore de programare, in limita a 2 ore pe luna.89,00 EUR/luna

AVANTAJE

COST REDUS.

Unul dintre cele mai mici preturi de pe piata.

FLEXIBILITATE.

Posibilitati nelimitate de personalizare prin adaugarea de functii noi specifice sau prin interfatarea cu alte sisteme existente.

SCALABILITATE.

Solutie scalabila pentru numar practic nelimitat de posturi.

INTEGRARE.

Integrarea atat a operatorilor de callcenter cat si a celorlalti angajati intr-un singur centru de comunicatie.

PERSONALIZARE.

Flexibilitate grafica prin modificarea culorilor, fonturilor, sunetelor din aplicatie.

FLEXIBILITATE.

Suporta mai multi operatori de telefonie mobila, fixa sau VoIP.

APLICATIE.

Rutarea clientilor catre operatorul sau grupul de operatori preferat functie de numarul de telefon apelant (in conlucrare cu o baza de date de tip CRM) sau pur si simplu prin identificarea prefixului de judet al acestuia si alocarea pe zone de lucru.

slash PBX.

Avand la baza centrala slash PBX, posibilitatile si functiile la nivel de telefonie sunt nelimitate, beneficiind de toate avantajele sistemului.
hash callcenter inbound
hash callcenter este un sistem complex, cu urmatoarele functii cheie:

operatiuni: call, answer, hold, transfer, call parking, optional recording

identificarea si afisarea informatiilor despre client prin baza de date (CRM): Denumire client, Cod client, Persoana de contact care suna, Centrul regional/zona/centrul de profit de care apartine, Profil client, Reprezentant alocat, Operator plati alocat, Status client, etc.

codarea apelului in functie de categorii predefinite si cu posibilitatea atasarii de informatii suplimentare. Categoriile sunt administrate de catre dumneavoastra

tracking pentru apelurile pierdute

chat text integrat

sincronizare cu un CRM existent

speed dial folosind baza de date ca agenda

rapoarte de trafic (cantitate, durata, lista, codarea apelului)

rapoarte de activitate specifice callcenter

numar de apeluri primite si efectuate totale sau per operator

statistica activitate operator

procentaj apeluri raspunse

timp mediu de raspuns

timpul mediu de rezolvare a apelului

gradul mediu de ocupare in coada operatorului)

sistem de autentificare cu management al utilizatorilor

sistem de prioritizare a clientilor. Pentru un management mai bun al relatiei cu clientii si rapiditatii raspunderii apelurilor, centrala memoreaza numerele de telefon ce se afla in coada de asteptare iar daca un client renunta la apel in acest timp operatorii sunt alertati si acela va fi apelat imediat cand se elibereaza un alt consultant relatii clienti. Tot in aceasta idee prin aceasta solutie pot fi definiti clienti VIP care prin proceduri bine stabilite pot beneficia de un trarament aparte.

sistem de administrare al apelurilor ce ofera formarea automata a numerelor

furnizarea automata de rapoarte zilnice, saptamanale si/sau lunare cu toate detaliile solicitate si existente in baza de date
Acest site foloseste cookies. Afla mai multe.

Categorii de cookie-uri utilizate:


Salveaza preferinte