Un vizitator care ajunge pe site-ul dvs poate trimite date personale catre Facebook (sau alte terte site-uri incluse prin plugin-uri). Cunoasteti butonul Like ce apare in diverse site-uri pentru a crea o relatie de promovare automata.
Avocatul general Bobek de la Curtea de Justitie a Uniunii Europene, a creat un precedent important in 19 Decembrie 2018 dupa cum puteti citi aici: https://curia.europa.eu/jcms/upload/docs/application/pdf/2018-12/cp180206ro.pdf .
Astfel, daca site-ul dvs trimite datele utilizatorilor catre Facebook sau alte site-uri terte, chiar si in situatia in care utilizatorul este in clar informat despre actiunea respectiva (si cred ca un buton de Like nu poate insemna o informare neclara), sunteti solidar cu Facebook in cazul in care se constata o pierdere de date la nivelul acestuia. Da, chiar daca nu aveti nici o vina.
In concluzie, atentie la sursele externe incluse in site-ul dvs. S-ar putea sa aduca trafic si avantaje dar s-ar putea sa va aduca niste raspunderi in afara controlului dvs.